Komplimanger.

Vad är den finaste komplimangen du fått?

Är jag konstig om jag säger att jag inte gillar att höra komplimanger för utseendet..?
Det känns så ytligt på något sätt. Självklart blir jag jätte glad om någon säger något fint, om man känner att personen i fråga verkligen menar det. Men på något sätt så är ändå det bästa man kan höra när någon ger en komplimang för ens personlighet. Då känns det som att man verkligen påverkat den personen, man har gett ett bra intryck. Kanske tillochmed fått personen i fråga att fundera lite på hur den själv är gentemot andra.

Jag har en person som faktiskt är en utav mina bästa kompisar som jag verkligen ser upp till. Hon har en så fin personlighet så önskar att alla kunde få ha en vän som henne. Tina givetvis, snäll mot alla. Hör aldrig dig klaga på något eller någon. Alltid lugn och snäll, behandlar alla på samma sätt. Oavsett vad du tycker om personen. Man känner sig lugn och glad i ditt sällskap.
Sen är du givetvis jätte söt med ;)

Så vad är egentligen det bästa man kan få höra?

Kommentarer
Postat av: The Cat

Det är enna olika.. Men så länge det är ärligt menat så är det i allmänhet bra

2008-07-16 @ 01:36:10
URL: http://stunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0