Honey, I´m home..

Ja nu var man hemma igen då. Sluta jobbet för en stund sen, eller faktiskt för några timmar sen. Men efter jobbet blev det direkt upp till min fyrbenta havremoped och släppte han på grönbete. Ska bli skönt att faktiskt vara helt hästledig nu någre veckor. När det inträffade senast var för ca 8 år sen.. Förutom när jag åkt utomlands och sådär då, men det räknas knappt! :)
Jaja kommer kännas lite konstigt men lär väl vänja mig ganska fort. Sen vill jag passa på att önska alla lycka till i alla roliga tävlingar som kommer nu i juli. Jag är inte något avundsjuk på er, absolut inte. Hoppas det går förbannat bra för er..
Jag saknar denna tiden, grymt mycket. Men vi tar igen oss snart.. Ellerhur Goodie?

Händer idag då?
Ingen aning för min del faktiskt, Madde ringde precis när jag åkte från jobbet nästan och fråga om jag ville jobba. Men det känns inte så va, ska ju trots allt jobba hela dagen imorgon. Sen tror jag inte jag får det med tanke på att jag jobbat sen igår.
Ska nog hitta på något roligt ska ni se.. :)

Sen vill jag införa ett klagomål här i min blogg... Jag är nämligen grymt avundsjuk på er alla som åker utomlands hela tiden! Jag vill med ut och resa lite, men vem vet kanske blir min tur sen frammåt augusti när jag går påmin semester. Dessutom kommer mina kära vän hem snart med, som vi saknat dig Martina! Kan ju hoppas på att hon är sugen på att hitta på något skojigt då.. Men inte ayia napa bara så är jag nöjd...
Vi alla kommer ihåg hur det var sist var där ju. Fast vi hade riktigt roligt jag och min lilla Martina. Lustigt nog visste hela cypern om vart just vi två kom från..
Någon hade ropat Anders Svensson hela nätterna..? Ja, lustigt alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0