Did all those things to steal your heart.

Nu är det sova-dags, eller iallafall säng-dags. Ska lägga mig och läsa en bok faktiskt, inte hunnit med det på jätte länge. Men nu så ska boken öppnas igen, sakta men säkert.
Först ska jag lägga upp en egobild med så ni har något att kritisera.. Nej men jag är dålig på det och brukar får klaga mål på det eftersom alla andra som bloggar har massvis med bilder på sig själva... dock tycker inte jag att det är så kul, men jag bjuder på en ikväll ändå. Sen ska jag som sagt bli bättre med bilder över huvud taget! :)

Natti natti vänner, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: hehe jag ska nog få dig att våga :D

2008-07-08 @ 07:09:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Emla

ute är det dragkamp och hon blir lite grining när hon inte får springa så fort hon vill. väntar på att min förbygel ska komma kanske blir lite lättare då så hon inte får upp huvudet så högt. Men behöver hitta en tränare. vill ju ta med henne ut på clearounder men inte så länge hon inte lyssnar.

2008-07-08 @ 12:02:49
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är söt..

2008-07-08 @ 19:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0