Diamond.

Hemma igen. Både jag och min kära mami. Kom hem inatt och givetvis fick jag min fina present. Nämligen en parfym, Emprorio Armani Diamonds. Jag älskar den! Tack mami, saknat både dig och mormor. Bara så ni vet!
Dock var jag lite avundsjuk över den pepparkaka jag möttes av imorse när jag vakna. Kunde varit jag ju, även om jag faktiskt hade det väldigt bra hemma...

Imorse åkte jag tidigt till stan och fixade och donade lite. Eller inte jag faktiskt, tittade mest på om jag ska vara helt ärlig.. Dags för naglarna idag nämligen. Så fruktansvärt mysigt är det. Händerna blir som nya! :)
Sen gick jag ock kikade lite på stan, vilka springar man givetvis inte in i om inte E.M.D lite roligt faktiskt. Såg inte att det var dom först, enda anledningen att jag faktiskt reagerade var alla tjejer i tolv trettonårs ålder som stod helt plötsligt överallt och fnissade och pekade.. Jag nästan lider med er alla tre faktiskt! :) Hehe nejdå, dom verkade inte direkt besvärade av det så..
Tillslut fick jag åka till stallet och Goodie där min stackars häst blivit jätte halt.. igen. Oerhört tröttsamt nu faktiskt. Ska ner till kliniken och skåne på måndag igen så får hoppas att hovbölden gått över tills dess. Men sånn tur ska man väl inte ha.

Kvällen då?
Ska in till stan med några utav mina underbara vänner och kika en stund. Vill faktiskt lyssna lite på E.M.D med tänkte jag, spana lite. Nej men alltid skönt att göra något såhär på eftermiddagen och kvällen. Dessutom jobbar jag hela helgen så lär passa på nu faktiskt.
Upp tidigt imorgon och sen börjar min långa jobb helg. Synd att falsterbo ska vara just denna helgen.. Hade ju varit hur skoj som helst att åka dit och kika. Kanske byta bort min bus-pålle med? Nej han blir kvar hos mig tills han är frisk nu faktiskt och tävlingsklar igen! :)
Dags att duscha nu, ha en bra kväll mina läsare! :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: bra svarat! =) men det är intressant att veta.. typ hur skulle din mamma reagera om du var 19 och kom hem med en 31-åring?:D intressant att höra.

2008-07-17 @ 16:51:49
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: ja. visst var jag lite skeptisk i början till min farbror som var 34 när han mötte sin nuvarande fru som då var 19. liksom, att hon skulle kunna varit min syster. men jag vande mig snabbt, och dom är skitlyckliga och har två barn nu liksom. jag tycker väl ungefär att 18&35 är absoluta maxgränsen. om en kille över 30-35 börjar glo på minderåriga så dras min gräns rejält! då blir det bara äckligt tycker jag!

2008-07-17 @ 16:58:02
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0