Bio.

Sa ju att jag skulle hitta på något idag.  Så det blir till att åka till Göteborg och se på denna trevliga film med Joakim. Var ju ett antal månader sen man såg dig så ska bli riktigt roligt. Får se om filmen är bra med, brukar ju gilla dessa typer av filmer så jag tvivlar inte på att jag kommer tycka om även denna faktiskt.

Jag är nog lite speciell av mig, med tanke på att varenda tjej vid det här laget säkert sett sex and the city filmen, eller Narnia.. Medans jag hellre ser på en skräckfilm eller tillochmed Kung Fu Panda lockade mig mer.. Men den är på ingång ändå, mer säger jag inte! :)

Ska se dom andra filmerna jag med, men ingen panik över det. Det löser sig alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0