Adam Tensta ikväll.

Godmorgon mina vänner.
Eller snart godmiddag faktiskt men sak samma idag. Ibland får man sova ut lite längre, dock var detta en dag då jag hade tänkt att inte göra det. Men det löser sig nog ändå faktiskt.
Ska ni hitta på för roligt idag då?
Min dag är en liten hemlighet men säker på att den kommer bli bra, och om ni kikar in i stan ikväll så kanske vi springer på varandra. Man vet ju aldrig, men jag ska iallafall se på Adam tensta ikväll. Sett fram emot det länge nu. Vet också att stackars Madde gjort det, men tror hon jobbar ikväll. Stackare!
Och vet ni vad?
Solen skiner ute så jag är på riktigt bra humör idag känner jag. Är jag nog när det regnar med, men inte kul att stå ute och lyssna på en artist när det spöregnar. Solen gör det helt klart mycket lättare!
Men nu ska jag sätta mig och leta efter lite nya bra låtar! :) Får se om jag hittar några, ni lär ju märka det här i bloggen menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0