You don't even wanna know.

Om ni inte visste detta nu redan gott folk så är jag så (förlåt nu men) jävla gipsfri! Tills den 4 Februari.. 3 Februari läggs jag in på Sahlgrenska igen, om inte ett under sker. Sånn tur lär jag ju inte ha så, min nya adress den 3 feb-5feb är sängen till höger i blåstråket någonstans hehe jag har ingen aning. Men men, bättre att få detta gjort nu faktiskt så kan man koncentrera sig på annat sen..

Jaha vad har hänt sen sist?
Jag har kopplat i datorn idag igen, kände att jag behövde vara lite social nu iaf eller vad man nu kan kalla det?!

Igår var jag i stan och färgade håret på hairpeople! Sabrin gjorde faktiskt ett ganska bra jobb, det tackar jag för! Eller hon gjorde ett väldigt bra jobb men ah! :)
Kul att få prata med dig lite igen, var ju ett par år sen sist!
Så nu är jag faktiskt delvis brunett, och det är faktiskt helt sant! Sen hur mycket det är får ni väl se..
Sen sprang jag runt och tittade på lite kläder, hittade faktiskt lite fina grejer. Träffade Karro med, kul att se vad det blivit av alla! :)
Av en ren slump slutade jag sen på Eest med thaimat och trevligt sällskap. Slapp jag laga mat igår med! Det var ju inte helt fel faktiskt. Sen upp och hälsa på mannen i mitt liv - Goodie! (alltså hästen för er som inte förstår mer)
Sen hade jag en lugn kväll hemma, kollade på let's dance!!! då förstår man hur tråkigt jag hade, sen Bad boys 2 och då förstår alla hur kul jag hade ja! Grymt rolig film!
Idag? vad har hänt då? Aboslut ingenting, men kan ju kanske bli en bättre kväll om man har tur! Men som sagt under brukar väl inte drabba mig kanske hehe! :)
Ne nu ska jag lägga mig och mysa med min lilla Napoleon han ligger jämte mig och jamar på mig!

Kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0