Very first time.

Tråkig jag börjar bli med dethär bloggandet.. Men som man alltid säger (tomma löften) så ska det bli ändring på detta! ;)
Sen sist vad har egentligen snurrat omkring i mitt lilla huvud? och vad har jag haft för mig hela dagarna?
Bra fråga, den korta versionen är den ni får ta del av.. Om ni inte är väldigt speciella då kanske..
Hehe ne men jag har väl inte gjort så mycket, shoppat en del dom senaste dagarna.. Inte så bra kanske, men det blir gärna så!
Igår åkte jag och Martina in vid två och åt mat på Thai-silk. Det var bra länge sen nu, men som vanligt längtar jag bara tills jag får gå och ta av frukten.. Typiskt mig, men det var gott faktiskt.
Sen gick vi omkring och kika lite, och det kan ju bara sluta på ett sätt. Riktigt illa!
Blev förälskad i en vår jacka, vilket jag egentligen behövde kanske men inte priset. Va iaf ett helt ganska nytt märke som heter Gestuz,(som förövrigt har massa mer fina saker) det var verkligen kärlek vid första ögonkastet! Så nu ligger den fínt i min fåtölj här jämte! ;)
Mitt när minne är inge vidare faktiskt, så jag vet inte vad som hände mer igår.. Förmodligen inte så mycket!
Idag bestämde vi oss för att åka till Göteborg och kika. Inte köpt någonting, absolut ingeting. Besvikelsen var stor! Så åkte in till stan och inhandla en västa från Friis & Co, som lite tröst sådär! ;)
Fick ju givetvis lite sådär panikartat åka till apoteket med och köpa såndär äcklig tvål man måste tvätta sig med inför en operation. People, ni vet inte hur det är att vara kliniskt rena fören ni tvättat er med sånt! Det är ju nästan som om man blänker efteråt! Jag som annars gillar att vara lite sådär halv skitig.. eller kanske inte men kunde varit så!?
Jaja nu är det nära iaf, och denna gången är det enda som kommer upp i huvudet  Ne, nu jävlar ska det bli bra! Förra gången var jag mer livrädd ungefär.. Men nu känns det som om jag vet mer och sådär, börjar få in vanan nu av att åka till detdär skitstället hehe. Jaja vilket fall, nu ska jag iväg snart så nu tänker jag inte skriva mer!
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0