Uppdatering

Har förstått nu att människan som lyckats logga in på min blogg och bilddagboken gjorde detta till  något slags test?! Vad åstakom du med detta egentligen? Jag menar, vad får det för bild på av dig? Tro säkerligen detta är väldigt lätt men sen sitta och skylta om det? lilla vännen, människor kommer tro att du har ett oerhört ointressant liv...
Dessutom om man tänker på vad du skrev, vilket var väldigt osmakligt skrivet så funderar man ju ännu mer på vilken åldersgrupp tycker att sådant faktiskt är roligt på riktigt? Min lillebror kanske som är tolv år och utvecklingsstörd?!
Men har du inget bättre för dig än att skriva oförskämda meddelanden i min bilddagbok(som nu ändå är borttagen) eller i min blogg så tycker jagfaktiskt mest synd om dig! Så vet vi det att står det något oförskämt och fruktansvärt omoget någon dag här i min blogg så är det bara en stackars människa som behöver skriva av sig lite om sina alldeles innersta känslor..
thetoft.. Jag hoppas det känns bättre nu! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0