It's all about you.

Vad mysigt att vi får lite snö nu.. lagom till jul och allt!!!? Besvikelsen är stor, lite sent nu. Men inget man kan rå över så bara att gilla läget!

Imorgon för er som inte fattat eller läst det innan så är det en ganska stor dag för min del, 20års dagen.. Det får jag bara vara med om en gång i livet..
Och självklart ska det göras något extra då, det blir ciluette på morgonen och mysa lite där. Sen träffa Tina och gå på stan och kika lite och sola då. Efter detta ska jag inviga mitt körkort på systemet, bara för sakens skull! ;)
Sen åker vi till Göteborg på kvällen, ingen aning vart vi ska än men vi vet att vi ska till göteborg iallafall och det är ju alltid något.
Kommer nog bli den bästa 20årsdagen jag någonsin haft och kommer få tror jag ;)

Jaja igår skulle jag ringt till sahlgrenska för att min hand inte varit så bra den senaste veckan, men funderade på det en stund och kom fram till att jag har gått i över 4 månader med ont i handen.. Kan nog vänta tills nästa onsdag när jag ändå ska dit.
Så var istället i stallet och såg till att min vilda häst fick på sig nya skor, avancerade grejer nu. Jag skulle också vilja ha så dyra fina skor var sjätte vecka..
Sen hem och somna lite mysigt i soffan.. ett par timmar sådär. Jättebra med tanke på att igår va första dagen på länge som jag var uppe i rätt tid och hade behövt gå och lägga mig tidigt sen på kvällen igen men jag sov väl ikapp alla timmarna där mitt på dagen.. Bra kämpat!
I vilket fall, när pappa kom hem drog jag med mig han ut i regnet och sprang.. Det är riktigt effektivt att springa med han, eftersom båda är extremt envisa och alltid vill vara bättre än den andra och inte ge upp så kan ni ju tänka er att vi båda var ganska trötta när vi kom hem.. Man mådde som man förtjäna efter det med hehe ne men det gick bra faktiskt :)

Idag började min dag med att åka ut till jobbet, dom hade personalmöte där idag och vill ju inte att dom glömmer bort en.. Det första man möts av är ju givetvis en utav boendenas kommentar "Nämen, nämen henry.. ha det bra syns på fredag" han är helt underbar den killen ;)
Jaja i vilket fall bjöd på Pavlova till alla med tanke på vad det är för dag imorgon..
Glad överraskning fick man med, jobbat en månad sen har jag varit sjukskriven och så fick man löneförhöjning.. Pengarna rullar in hehe ne men gissa om man känner sig en aningen dum när alla andra jobbar sönder sig och jag sitter hemma och gör ingeting.. Men men så är det! Mysigta att träffa alla igen, blir kul med lite unga nya killar nu.. det tackar vi för! Eller jag kanske.. även om det finns eller ja.. Nej nu ska jag va tyst! :)

Hehe hörde hur det skramla nerifrån.. en vis liten svart labrador som ätit upp min mat. Ställde den där för att kallna lite och nu är tallriken helt ren.. och en hund som kom krypandes när jag sprang ner för trappan.. aja jag var inte så hungrig ändå.

Nej nu är det dags för mig att pallra mig ut med mattjuven här hemma och springa en sväng igen!

Hoppas ni får en bra torsdag!
Kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0