I need...

Va är det seriöst med min familj?
Förlovning hit och förlovning dit och bröllop..
Ser ju ganska illa ut att förlova sig efter väldigt kort tid och gå och gifta sig speciellt när man är kristen och mormoner som dom är i min släkt med (inte alla men många) med tanke på deras tro så vet ju alla varför dom gifter sig så fort med... mjo just precis. och nu har farfar gått och förlovat sig på nyår?!!!! Han är ju över 70 år! :/ Lugna dig nu farfar!
Ne men det var ju faktiskt bara lite mer än ett år sen som farmor dog...
Jaja det är väl bra att han hittar någon som kan få lite pli på han kanske...

Lite roligt jag och mamma var och handla i sandared innan till tårtorna. Eftersom jag fyller på fredag och ska hälsa på alla på jobbet på torsdag när det är personalmöte (vill ju inte att dom ska glömma bort mig) och jag har beställt pavlova utav mamma. Med tanke på hur lång tid dom tar och göra och så så är det bra att vara ganska tidigt ute. På söndag ska vi ha för släkten och ska då få träffa farfars nya flamma.. De ni!
Jaja det som var kul var iallafall att mamma stog och skulle välja någon kaka att bjuda på, på söndag.. mer än tårta bullar och allt sånt..
Så väljer hon någon skit äcklig grejs och självklart sa jag "men snälla mamma dom vill inte jag äta?!"
och vad får man för svar?
"det skiter väl jag i? jag tycker om dom och jag tvingar inte dig att äta dom..."
Ehm ja mamma nu är det ju såhär, det är min födelsedag? Men det spelar väl ingen större roll nej nej.. hehe hon är ju rolig ibland.
Jaja nu får väl jag leva på min älskade tårta med hallon och blåbär på.. Inte fy skam det heller kan jag lova! Gissa vem som passa på att köpa hallon och vaniljyoghurt nu då! Ja just precis, Saknat mina hallonsmoothies!

Ja, nu ska jag inte skriva mer för nu ska jag och ollie ut och springa. Föresten vet ni vad jag har mycket smart räknat ut? Nu när jag fyller 20, så måste man ju börja betala när man går till läkarn och sådär.. alltså mitt nästa läkarbesök ska jag betala massa jäkla pengar för... pga domdär dumma idioterna på borås lasarett inte kunde göra rätt från början. Vad är det för stil? Plus att jag ska betala för att operera mig igen! Jaja det är väl nu man vet att man börjar bli vuxen hehe!

Ha det bra allihopa!

Kram J.

image30image31
Ser inte helt fel ut med en sånn va?=)                                                                                   Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0