I can see right through you.

En dag närmare min födelsedag, jag räknar ner nu! Och efter 20års dagen så kommer jag sluta räkna helt och hållet sen hehe!
Nejdå så illa är det väl inte..

Imorgon ska jag mamma och Goodie vara på åby kl 9.00.. Stackars min lilla pålle! Men nu ska han få bli bra iaf! Sen får ni se upp på tävlingsbanorna igen då är både han och jag som nya!
Nästa år iaf kanske..

Påtal om ingeting någon som läst boken Från groda till prins?
Jag skulle fruktansvärt gärna vilja läsa den men den är ju ändå till för er killar så vet inte om jag vågar! Nämligen fått en väldigt bra uppfattning av författaren Sara. Jaja får väl köpa boken och prova ändå, nyfikenheten tar i överhand här nu! Jag tror bestämt att det är en ganska bra bok för er killar att lägga pengarna på med hehe. ; )

Idag har jag varit i stan hos mina alla olika chefer och lämnat in mitt nästa sjuk-intyg. Så grymt tråkigt, men inte mycket att göra. Men imorgon kommer ju fakitskt hela dagen gå och sen är det kväll och då har jag iochförsig inte planerat något än men.. TINA!? Sen är det helg och då kan man alltid hitta på något.. : )

Ja ne nu ska jag inte skriva massa strunt här för nu ska jag åka och ta hand om min stackars pålle!

Ha det bra!

Kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0