Happy new year

Ah gott nytt år allihopa, hoppas ni hade en bra nyårsafton.. Det hade jag :)
Började kvällen ute i Sandhult hos Sandra och åt god mat och förfesta. Jag var kvällen bartender och visst tusan gjorde jag ett super jobb?! Vilka drinkar.. inte så svårt kanske men men! ;)
Efter detta skulle vi egentligen till Sandared men så blev det inte, utan det blev stan istället. Hann precis in till tolvslaget och det firade precis som man ska! hehe ja vilken kväll riktigt kul hade jag!

Så mycket saker jag skulle vilja skriva om men jag orkar faktiskt inte idag.. Men imorgon kanske jag blir av med mitt gips iaf! :)
Och idag är det exakt 10 dagar till min födelsedag.. Nästa fredag är jag 20!

Ha ett underbart 2008 vänner!

Kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0