Där ser man...

Så kan det gå ja, nu är lösenord och allt ändrade.. Jag lider med dig som varit inne på mina sidor. Du måste ha ett fruktansvärt tråkigt liv, mycket tråkigt =/.
Jaja vilket fall som helst jag tänker inte lägga mer energi på det mer, om min blogg bara försvinner en dag så vet alla förmodligen varför..

Så är det, i fredags fyllde jag 20 och dethade jag givetgis tänkt berätta om lite i korta drag.
Dagen började med att mamma och pappa kom in och sjöng, efter det var det kudden som gällde en stund till! Sen ringde klockan vid 11-tiden igen och då var det bara att packa in sig i bilen och åka, till Ciluette och lite mys-behandling där så var man så gott som ny. Sen träffa jag tina i stan, sprang runt och kollade lite och sola och givetvis så blev  vi ändå tvungna att inviga leget på bolaget! Gick bra fram tills vi skulle betala då, eller mitt leg funka ju men min extra hand hade ju givetvis inget leg. Vadå jag köpa ut till henne? ALDRIG!
Men smaka får du göra tina!

Jaja kvällen blev det tårta och presenter sen förfest och göteborg, kul kväll som vanligt väldigt lugn dock. Men med ett bra avslut, den goaste drinken jag någonsin druckit! Den tackar vi Marcus för! tack tack.

Lördag pigg och glad ut och sprang sen var det väl dags att göra sig klar för nästa utgång, Swing var målet idag! Denna dagen blev ännu bättre än förra! Vilken lyckad födelsedags helg! Tack Tina! Du betyder så himla mycket för mig =)

Söndagen måste jag erkänna något, jagvarfaktiskt trött då.. Mådde inte dåligt, det gör jag väldigt sällan men mycket trött. Men efter en dusch och att mamma kom hem med en stor smörgåstårta så lovarjag att jagvar piggastav alla. Efter det kom hela stora släkten, ne nu överdrev jag.. Det hade aldrig gått, inte ens halva hade funkat men många var vi iaf! Tårta och mer tårta=hatar tårta!

Resten av veckan harvarit lugn utan någon dator eller internet, och fick ett sms från min käre syster som säger att någon tagit beslag över mitt lösenord.. Ja då fick man ju bryta denna härliga och lugna trend och fixa (förlåt) skiten!
Idag har jag förövrigt varit på Sahlgrenska där dom dragit ut "spikarna" ur handen, men nästa vecka är det dit igen och då bestämmer dom om nästa operation kommer äga rum eller inte, när och hur och sådanna detaljer!
Nu har jagiaf fått skriva av mig lite och förlåt alla människor som läste det oförskämda inlägget innan, jag vet inte själv exakt vad det stod men men. hoppas ni kan ha överseende och även om det händer liknande saker igen. Nu ska jag kila, höll faktiskt på att kolla på en bra film!
Ha det super (tillochmed du utan något liv får ha det bra)
Kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0