Breathless.

Klockan är alldeles för mycket och jag sitter fortfarande här, såg på en film och efter det klickade jag runt lite och hittade film från SM:et i somras i dressyr då givetvis..
Vad besviken jag blev! Jag menar titta på Lussan och Isidor. Jo sure, superfin häst och så men hon kom ändå trea och hennes kür var långt ifrån så bra som hon fick poäng för. Plus att det enda hon red på var stången. Kan ju säga att går igenom att man ska ta bort stången så lär vi inte få se dom mer iaf! Tråkigt.
 

Och ja, Briar?! Vilken hingst, men ärligt.. Så duktig är han inte. Han gör det han ska och han gör det bra, men i princip hela travprogramet är det slött och oengagerat. Passagen och piaffen är långt ifrån perfekt, kolla bakbenen nästa gång...?!
Stor besvikelse måste jag säga.. Han ska ändå vara den bästa dressyrhingsten i hela världen?


Men nu är kl snart tre och jag borde verkligen sova, men är ju inte ens trött.. Ska upp om bara några timmar med och köra mamma. Sen ska Goodie få nya skor, kl 9 för att vara exakt. Så lär ju åka upp en stund tidigare. Bara att sko min häst nu kommer kosta skjortan ju :P Bortskämda häst! ;)
Han ska få någon special sko som stackars jessica ska tillverka. Vi har verkligen fått tag på den bästa hovslagaren här. Så letar du efter en ny, tycker jag du ska ringa henne! Henne har vi att tacka mycket för!

Nog om fyrbenta havremoppar! Över till något helt annat och mycket mer intressant (inte). Vad har hänt idag? I princip ingeting, tränat spinning faktiskt. Oj va trött man var... =/ Lagat lite mat, kollat på filmer (bland annat posiedon, som jag älskar) och fått träffa min kära vän Martina. Ni är förövrigt galna som går ut och sätter er vid almenäs en dag som denna och grillar. Hehe bara ni som kan komma på något sånt! Jag kom på själv att jag inte kunde följa med för kan verkligen inte bli sjuk nu före operationen. Då måste dom skjuta fram den, och jag tänker inte vänta en timma mer än nödvändigt! Nu ska jag få dethär gjort, så jag kan börja träna och tävla på allvar igen! Åh jag vet precis hur vi ska lägga upp det. 2009 here we come! Och då får ni passa er! Sofia får tävla iår istället för mig!
Förövrigt har jag äntligen beställt dendär boken jag nämnt innan Från groda till prins så nu har jag något att göra på sjukhuset. Bara en Mp3 som behövs nu med, min är helt konstigt! Då vet ni!

Finns en del annat jag skulle kunna skriva om, men jag är inte säker på faktiskt om jag orkar bry mig... Inte just nu iaf! Det löser sig ändå.. Men det var sista gången nu iaf!


Någon som kan komma och berätta en godnattsga för mig så jag somnar snart? Martina du brukar väl vara bra på sådant?;)
Nej, nu får jag skärpa mig, måste vara pigg imorgon ju! Lär jag ju inte vara nu ändå men men..
Hoppas ni nanar gott!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0