The whole club was lookin at her.

Då var det dags igen.. exakt två och en halv timma innan jag ska iväg. Så känns som att även denna helgen är jag ute i god tid, kan ha att göra med att jag inte har någon häst att ta hand om på dagarna. Eller det har jag ju, men jag kan dessvärre inte.
Jag vet inte om det kommer bli kul alls att gå ut idag, både och.. Eftersom martina åker hem imorgon känns det ju lite splittrat kanske. Men samtidigt måste vi ha en sista kul kväll innan ellerhur! :) Det kan ju tagga en ännu mer.
Vi kommer sakna dig, och vi hoppas att du kommer tillbaka mycket snart! Eller jag hoppas det iaf, och jag vet att jag inte är ensam..
Men men nu har jag annat för mig än att sitta här och skriva, vem vet vi kanske ses i vimmlet ikväll! :)
Simma lugnt!
Kram
image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0