Like footprints in the sand.

20 minuter har jag nu på mig sen är det tydligen driftstopp här på bloggen.. Så ja, ska bara skriva litegrann innan jag tänkte gräva ner mig i kuddarna för natten. MysPys!

Ja, ändrade planer för helgen.. Tina ska upp och va snäll tidigt söndag morgon så vi ska till gbg imorgon istället! Vad trevligt! stora frågan då.. vart ska man ta vägen?
Jag vet iallfall vart vi INTE ska.
Keybar har något slags mexikanskt tema.. Något för oss kanske? Låt tequilan flöda - kort sagt nej tack!
Gamle port behöver jag inte ens säga något om stort nej.. Det är över.
Sticky fingers, bara nej..
Asch finns massa andra intressanta ställen, men på någon av dessa tre kommer man inte lyckas få en skymt av mig och tina iallafall!
Barsidan är ett hett alternativ imorgon dock.. Maybe!
Jaja, spelar ingen större roll för vi lär ändra oss tusen gånger innan imorgon ändå!

Faktiskt väldigt glad idag, fått alla kläder jag shoppat idag. En klänning bland annat jag hitta på nelly.se, love it! synd att jag beställde den sista.. Bilden på den togs iallfall borts precis efter att jag skickat iväg min order. En riktigt vårklänning i vårens fina varma färger! tycker vi om.

Okej, tiden börjar ta slut nu och det är defenitivt dags att sova snart. Idag är jag tillochmed trött!
Lite bra och dåliga filmtips här då, eftersom jag varit en flitig filmtittare idag så.
Dagens diss:
Definitivt Phat Girlz, hade både kunnat filma och agera bättre än någon i den filmen. Orkade inte ens se en kvart av den.
Dagens hit:
North Country tror jag den hette. I vilket fall var Charlize Theron med i den och vem älskar inte henne? Kanske inte filmen uppskattas särskilt mycket av killar med tanke på att den handlar om det man möter ganska ofta i dagens samhälle,- Jämställdhet..
Vilket fall jag gilla den!

Vill lägga till en liten detalj bara, hoppas inte jag behöver se Jessica simpson i fler filmer nu. Nästan lika stort skämt som Paris Hilton när det gäller skådespeleri. Ingen bra kombination, håll er till det ni är bäst på. Jessica - sjunga och Paris - .. hmm va bara du och möjligtvis one night in paris då.. Bara hört att det gick hyffsat bra för den! ;)
Nej usch nu måste jag verkligen sova, 4 minuter kvar med bara så.
Nighty nighty sleep tight friends.
image75
Gorgeous-Charlize! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0