Just like a star.

Okej, förlåt allihopa som är inne och läser min blogg så flitigt. Men jaghar inte haft lust att sittavid datorn alls den senaste veckan. Känns ganska bra att visa för sig själv att man klarar sig så himla bra utan den faktiskt. Vad har man haft för sig sen alla hjärtans dag..? Varit med tö..ehm Joakim ;) så jag klagar inte! I fredags träffa jag Annica och vi satt i flera timmar och bara prata massa kul saker. Bland annat prata vi om att kanske ge oss iväg till Sydamerika i höst. Hade varit en grymt härlig upplevelse, dock kanske inte så länge då. Men kul att det är någon äntligen som inte gör som alla andra, Asien eller Australien. Jag menar Thaliand och alla sådanna ställen kan man ju åka till på semester...
Lördagen var min och Tinas dag, egentligen hade vi tänkt att åka och hälsa på galenpannorna i Motala men det sket sig. Så det blev Melodifestivalen och förfest hos mig sen swing. Vi hade faktiskt riktigt kul! Det tackar vi Therese för igen!
I måndags träffa jag Beca om umgicks lite med henne. Tagit mig i kragen nu faktiskt! Bara ett par stycken sådär kvar nu hehe. Jaja vilket fall vi bestämde oss för att hitta på något snart igen så ikväll ska jag träffa henne igen. Bio eller något sånt kul kanske.
Var föresten på Sweeney Todd med Tina förra veckan, ja vad ska man säga? Gillar du mycket blod och Johnny Depp så kanske du gillar filmen. Naturligtvis var den charmig på sitt sätt, eller charmig är fel ord.. Men bra då. Men Jag är inte direkt så förälskad i varken blod eller Johnny så.. Vilket fall, får se vad det blir denna gången.
I söndags fick jag förfrågan och vara med i en musikvideo med, och jag var givetvis inte sen på att få med mig Tina också. Men det blev aldrig av, gärna vara med i musikvideo när man är gipsad.. och Tina skulle på kalas. No way att jag gör det ensam. Var förövrigt Emmy som varit med Laser Inc en del som skulle spela in sin låt. Hoppas att det blev bra nu och att det går bra för låten och dig! :)

Både jag och Goodie har ju hunnit med återbesök med, och Goodie är faktiskt bättre. Jenny då? hmm jo såren läker ju iaf! Dock var dom både fler och större denna gången. Men en nyhet har jag faktiskt, jag har bytt färg på gipset - marinblå! Det ni! ;) Pågår stora förändringar här nu.
Föresten ber jag så hemskt mycket om ursäkt till er sandhults-bor som jag och Goodie skrämde livet ur i onsdags. Han skrämde livet ur mig med. Men ni kan vara lugna nu. Han får inte gå ut utan Stigbett nu (som man egentligen bara brukar ha på galna hingstar) Men har man en lite småkorkad häst så. Nu vågar jag gå ut med han igen iaf!

Jaja nu har ni fått lite onödig fakta om min vecka så nu får ni något att läsa när ni har några minuter över. Nu ska jag träna sen ut med Goodie sen är det dags att ge sig iväg.
Ha en bra helg allihopa.
Kram Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0