Just leave me.

En dag som alla andra, iallafall som dom senaste tre månaderna har varit för min del. På söndag är det faktiskt exakt ett halvår sen jag skada mig...
Tiden går fort när man har "roligt"! Jo men klart det har funnits fördelar med att få sova hur länge man vill också. I vilket fall var det just så min dag började.
Godmorgon hörde jag någon säga nerifrån och då hade min kära mor kommit hem. Klockan var väl runt ett då ungefär, och jag hade säkert kunnat sova en stund till. Men ta dig i kragen nu Jenny, du har en lång dag framför dig idag! Tänka är en sak, en annan att utföra det hela. Sov då en kvart till ungefär hehe.
Sen ringde jag till min lilla Tina och bestämde tid i stan att vi skulle sola och sådär. Efter det åkte jag raka vägen upp till stallet och gick ut och gick med min lilla vilding. Som idag var ganska lugn faktiskt, enbart ett utbrott. Inte så farligt ju!
Efter det åkte jag in till stan och då hade tiden helt plötsligt sprungit iväg och klockan var redan tre. Ja, tur att vi är så punktliga!
Efter att man fått mysa lite i solariet så var det dags att shoppa lite! Sådanna struntsaker bara som ingen tänker på förutom du själv och möjligtvis några ganska granskade tjejer. När det va gjort så åkte jag och Tina till Norrby, det är nu alla Boråsare som läser tänker "vad tusan gjorde du där egentligen?" . Men det ska jag förklara för er att Tinas kära pojkvän Simon bor där och därför måste man åka dit ibland. Bara så ni vet är det inget fel alls på Norrby, det är faktiskt riktigt trevligt där.
Jaja släppte av Tina och åkte vidare, hem till mig och här sitter jag nu. Lär ju skynda mig nu snart faktiskt för snart ska vi äta och sen kommer ju Tina hit!
Känns som om det kommer bli en riktigt lyckad kväll idag, eftersom att en väldigt snäll Daniel kunde fixa oss på listan in till barsidan. Jag menar att komma på att man ska dit på eftermiddagen och bara ha någora timmar på sig är ju verkligen att vara ute i god tid!
Jaja tack iallafall daniel! :)
Om vi stannar där vet ingen, men förmodligen inte. Men vart vi ska annars vet ingen. Har ju redan sagt vart vi inte ska iallfall!
Känns som att detta kan bli en mycket intressant kväll! :)
Annars drar man ju till Keybar då. Med tanke på det mexikanska temat och tequilan så låter det ju intressant. Dags att bryta vänsterhanden med gubbar! ;)
Skulle inte tro det nej.

Imorgon så ska jag faktiskt "göra lite nytta" om man kan säga så?
Jag ska faktiskt till Tonic och börja gå brevid jocke så jag kan jobba lite extra som bartender sen. Hade ju varit kul!

Jaja, det är föresten premiär i helgen. Ne men första regionala dressyrtävlingen. Jag och Goodie hade garanterat varit med om vi varit friska. Nu kör det alltså igång!
Såg tillochmed att två boråsare skulle vara med, Carl och Tove. Önskar er båda lycka till och jag är inte ett dugg avis på er bara så ni vet. Hoppas ni vet om det j*vla fuskisar!
Hehe ne men jag hoppas faktiskt att ni vinner bara så ni vet! ;)
Sen har jag ju kommit fram till att det inte blir något Laholm iår. Jag blir nästan gråtfärdig så fort jag tänker på det sofia. Men det är sant! Jag har varit där varje år, varje tävling nästan iallafall dom senaste 5 åren. För innan jag hade Goodie var det ju Mistral och jag som lekte lajban där nere.
Älskar det stället, men varken jag eller Goodie kommer hinna vara i form tills dess. Så i Juli under era fem dagars tävlingar kommer vi vara på hugget. Då får ni passa er.
Men en sak är ganska bra. Vikbolandet har ju sin summer cup annars samtidigt som Laholm, men iår har dom flyttat den till i slutet av maj eller när det va. Så då kan ni räkna med mig. Och vi ska ta hem hela skiten ska ni se, bara så ni vet! ;)
Dags att börja träna nu då kanske hehe.

Ne men nu måste jag verkligen hoppa in i duschen!
Ha en bra fredag kväll! Hoppas ni får det kul och vi kanske syns ute i dimman. Vem vet.
Kram på er.

image76

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

rösta på HELENASCITY i min blogg =)

2008-02-29 @ 17:39:08
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0