I really wanna give you everything, everything you deserve.

Klockan är lite efter ett och jag sitter fortfarande här.. Borde ligga i sängen och sova för länge sen! Jag som ändå börjat få lite normala sov-vanor! Dom är som bortblåsta! Vad är det egentligen som gör att så fort man är ledig så ställer man om kroppen och går och lägger sig mitt i natten och istället går upp mitt på dagen? Ingen aning mer irriterande är det.
Men måste iallafall gå upp i hyffsad tid imorgon med tanke på att jag ska träffa Tina i stan och äta lunch. Café Viskan blir det med. Jag längtar faktiskt redan nu, med tanke på deras sallader! Mmm :)

Har jag haft för mig idag då? Kan man fråga sig! det gör jag iaf..
Suttit framför datorn och shoppat idag, ganska slött. Men hittade en del riktigt fina saker så jag är nöjd! Kan dock inte bestämma mig hur jag ska göra med min bikini jag vill ha som förövrigt har slutat säljas i sverige. Finns en liknande nu, men det är ju fortfarande inte just den jag vill ha! Kul om storleken inte är som den ska om man beställer den från USA... Martina... ;)
Jaja långt kvar innan man kan börja använda sådant ändå.. Plus att för mig ser det ju ganska mörkt ut med tanke på att jag är gipsad..ÄN!

Jaja sen var det iallafall dags att åka till stan och till optikern. Eftersom jag haft ont i huvudet och så den senaste tiden så tänkte vi att det är säkert något med synen. Men aldrig tyckt att jag sett speciellt dåligt.. snarare tvärtom. Misstankarna om min syn stämde med.. Mer än väl, ser helt enkelt för bra och det blir jobbigt ibland. Men eftersom jag inte har så ont av det behöver man inte göra något åt det heller. Slipper alltså glasögon, som förövrigt tillochmed faktiskt kanske hade kunnat vara kul att använda. Men känner jag mig själv rätt hade dom hamnat längst in i en låda och samlat damm. Sen om några år när jag får för mig att städa hade jag letat fram dom och tänkt " ja just det domhär måste jag använda med.." sen hade jag lagt dom på precis samma ställe igen..

Det var i vilket fall som helst skönt att få det ur världen så man vet vad det beror på. Efter detta var det hööks som gällde, älskar att åka dit.. Inte... Tror alla som har häst (som måste betala sakerna till hästen själva känner igen sig när man säger detta) tycker att det är livsfarligt att åka dit. Man går in, - och ut och har gjort åt alldeles på tok för mycket pengar så tänkte man köpa en sak men så blev det inte, nej nej!
Jag skulle själv bara ha ett par gummiboots eftersom min spralliga pålle trampar sönder sina sånna i hagen.
Ja kom ut med boots, stigbett, glucosamin, ett grymt snyggt täcke och en ny grimma. Behövde jag allt det, njae egentligen inte men om man tänker efter så skada det ju inte! :) Hästfolk, suck!

Hann och åka och sola med innan jag faktiskt började må riktigt dåligt, då var det hem och sängen som gällde en timma ungefär. Sen lite mat och efter det började det släppa! Men känns som det är påväg tillbaka nu igen, kanske ska ta det som ett tecken på att det är dags att sova. Inte kul att sova just förtillfället bara.. Lustigt! ;)

Nej nu ska jag sluta tråka ut er, tycker istället ni kan sätta er och fundera över min lilla hjärnövning jag lagt upp här. Only for you guys!
Tänk inte för mycket bara..
Jaja nu ska jag sova iallafall! Godnatt!
Kram J.
image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0