Glow.

Inte många av mina dagar just nu som är speciellt meningsfulla, eller jo det är dom ju på sitt vis.. Men får inte så mycket vettigt gjort. Men idag, va jag uppe tidigt och åkte med Goodie till åby.. igen. Tredje gången gilt, och idag äntligen spruta dom tuppkamm i hovleden på han! Va det jag ville att dom skulle göra från första början, nu har han gått 6 veckor i onödan.. Sen kommer ju standard frågan har han vilat helt och hållet? Boxvila? Ehmm alltså.. Ni kan ju försöka säga till han själva att han är skadad för det märker man inte på han förutom att han haltar lite.. Jag menar att dra några revor i paddocken hör ju till något man måste göra iallafall ett par gånger i timman.. annars är livet tråkigt ;) Men jag förstår dig Goodie.
Nu ska han få ledas lite iaf, så lite glad kommer han bli!
12 April (eller den 6april?) bara måste vi va igång igen, eller Goodie iaf. Kristian von Krusenstierna kommer nämligen till Borås och ska ha Kick-off.. Vill jag vara med? Skojar du eller? hade nästan kunnat offra handen för att rida för honom ju! Men givetvis kommer jag väl vara gipsad då, men har en annan lösning på det! Isåfall ska vi anmäla dig Sofia att rida i lag i år för Borås! ;) Ska bli kul att se vad Kristian säger om min korkboll..
Jaja vilket fall, när vi kom hem var det dags att göra något annat så då blev det sola, träna och lite sånt roligt ni vet.. Alltså hållt igång tills nu, men dags att duscha sen ska jag väl åka igen.. Men det är lugnt jag klagar inte! ;) 
Kul att folk är så uppmärksamma.. Jag hade skrivit att det var alla hjärtans dag den 16 Februari, men givetvis hade jag skrivit fel.. Förlåt! Det är ju imorgon och då är det bara den 14.. Fy på mig! I vilket fall så tycker jag att ni ska gratta eran Love imorgon lite extra! ;)
Jaja lite uppdatering iaf.. Så vet ni.
Ha det bra! Kram
image67
Kristian på sin stora(!) Wilson (som för övrigt är såld till Spaninen nu för er som inte visste det) Bilden kommer från Kristians egen hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0