My life.

Nu är jag hemma igen, denna dagen har faktiskt varit ganska full späckad än så länge. Men ni behöver inte oroa er, jag har trots allt hunnit sova ut med.
När jag vaknade nästan precis när jag vaknade iaf, var det Goodie-dags!
Goodie har fått en ny vän, han är en 7 månader gammal (ung) hingst med ungefär samma hjärnkapacitet som min tioåriga helvilda havremoppe (alltså = 0). Dom är ungefär på samma nivå, gissa om det är mycket bus när dom är igång..


Här har vi dom skyldiga...


Ingen fara, han bara smakar lite på henne..


Min julklapp till er..
Helgalen bögkatt..


En trött Ollie gillar mattes överfulla väska..

Nämde jag att hon va väääldigt trött?

Dock blir man såhär pigg och glad när elaka lillmatte lurar en att mamma kommer..

Kommentarer
Postat av: Natalie

Tack så mycket :)



Awe jag har alltid svärt över att jag inte tål hästar =/

2008-12-17 @ 19:48:31
URL: http://lonelydarling.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Att du har flyttat Goodie så nära och så visste jag inte det förrän förra veckan ;D

Trivs ni?

2008-12-19 @ 22:52:13
URL: http://engill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0