King of the world.

Allt går med lite (mycket) vilja ellerhur?
Jag har haft en extremt kämpig vecka måste jag säga, men idag gav jag mig bara fasen på det, och jag menar visst går allt bara man vill..
Men sen är det nog en del andra saker som har spelat stor roll in också, men det får jag återkomma med.

Idag ska jag iallafall berätta att jag har haft en av dom bästa dagarna sen jag började på 3Action, eller allvarligt talat har det faktiskt varit den bästa dagen. Jag har faktiskt krossat mitt försäljningsrekord, och gissa om det kändes skönt! Nu är det bara att fortsätta i samma rikting. Jag har ju trots allt världens roligaste jobb, men visst tusan är det riktigt kämpigt ibland också.
Jag skulle kunna somna på fläcken nu tror jag.. Helt slutkörd, kommer inte ens orka med att följa med ut, vilket vi faktiskt har tilåtelse till att göra idag pga att vi sålt så bra så.. Jag lär ligga hemma och sova istället!

Tråkig jag är..

Jaja jag bjuder på det!

Snart åker jag alltså till Sthlm igen, men kommer hem över natten iaf på julafton sen åker jag tillbaka till sthlm igen under mellandagarna. Innan jag kommer hem ännu en gång över nyår, som för övrigt är uppbokad nu känns det som ;) Så var det fixat ja, inget jag behöver bekymmra mig om mer nu då!


Kommentarer
Postat av: Johan

Vad många fina och glada bilder du har :) Härligt! ;)

2008-12-14 @ 17:55:50
URL: http://hamelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0