Sov gott.

Ja då satt man här mitt i natten nästan.. Skulle ju ta tag i detdär med att sova i tid tänkte jag, men ska göra det snart. Ville bara uppdatera er lite nu när jag ändå faktiskt sitter här.
Inte skrivit på hela dagen, men till skillnad mot innan så skriver jag ju trots allt nu så..

Dagen började med ett antal samtal från olika hästmänniskor som ville kika på Goodie, dock ringer man inte mig så tidigt för jag kommer aldrig svara ändå...

Men Martina lyckades få liv i mig tillsut och vi bestämde oss för att åka in till stan och fixa lite små grejer.
Hon var ju givetvis här på ca två minuter och långsamma Jenny var lika långsam som vanligt, som sagt.. Sveriges största tids optimist. Ja, det är Martina som nominerat mig så..

Efter stan blev det hem och trodde jag skulle få gå ut och ha trevligt ikväll, men inte då. Här skulle det sittas hemma och mysa.. Så ja det var väl bara att gilla läget helt enkelt. Ladda inför imorgon istället.

Ska upp om bara några timmar, måste hinna klippa min stackars häst innan alla kommer och provrider honom. Får se hur detta går nu då.

Men vi hörs väl imorgon då.

Och snälla ni, är ni hemma imorgon och inte har något att göra. Kolla snälla ni på Britneys dokumentär For the record kl 22. någonting. Jag har redan sett den och jag vill ju nästan ringa och bjuda hem henne hit, hon kan få bo hos mig ett tag.. Jag kan ta hand om henne. Tror dock att hon är stor nog att göra det själv, men jag tror ingen någonsin kommer kunna sig sätta in i en sådan situation som hon faktiskt är och har varit i. Hon har aldrig varit min favorit direkt även om jag tyckt om henne som artist..emellanåt.. Men hon har växt något enormt nu..
Så kika iallafall..

Natti natti på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0