Sasha Fierce.

Då ligger man här i sängen igen, jag har fallit tillbaka igen..
Trodde inte att jag skulle ta upp den dumma sidan igen, men för eller senare antog jag väl att jag skulle fastna i samma spår igen..
Jag älskar The hills...
Ah nu är det sagt iallafall, och jag skäms..

Hehe nedå jag skojar bara med er, jag har inte haft tid att följa den nya säsongen men jag har tagit igen mig idag genom att gå upp tidigt och börja om och se avsnitt ett, säsong fyra. Jag har bara en sak jag vill tillägga till alla LC fans och the hills fans över huvud taget. Jag verkligen avskyr (lägg märke till avskyr istället för hatar, som faktiskt är ett väldigt starkt ord..) Spencer Pratt och nu har han och Heidi gift sig?
Jag hoppas jag aldrig träffar en sånn kille.. igen..
Jaja, jag är fast.. igen ;)

Sen måste jag bara påpeka hur mycket jag älskar Beyonce.. Några bra låtar från hennes nya album får ni här. Min favorit är dock fortfarande Halo..


Enjoy :)

Kommentarer
Postat av: CHERRY

Beyoncé är så bra! :D

2008-12-21 @ 20:25:41
URL: http://cherylee.webblogg.se/
Postat av: JennyM

Ja hon är bäst ;)

2008-12-21 @ 21:21:09
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0