Natti.

Godnatt med er.
Dags att sova strax, ska bara städa färdigt sen ska jag bara dyka ner i sängen och mysa med min lilla katt som fortfarande ligger här i sängen och sover. Latmask ja?! Skoja inte.. Men då är vi två, vad jag fått höra idag iallafall.. :) Hade min mobilkamera funkat hade ni fått ett sött kort på honom men ni får nöjja er med lite gamla kort, och ett av mina favoritkort faktiskt..

Till er som fortfarande inte förstått det så förklarar han alltså här hur extremt mycket han tycker om sin matte..  Vilket vi alla alltså kan räkna ut är extreeemt mycket..
Aw jag tycker om dig med nappe!

Anar man viss smygreklam här?

Tips från coachen: Vill man då inte veta av dethär med smygreklam(eller helt enkelt att man inte hunnit fixa till frillen) så gömmer man huvudet på något konstigt sätt och låtsas sova.. Matte fattar aldrig det ändå..Jag menar, hon tycker jag är något som kallas ur söt och jag slipper skämma ut mig (för mycket iallafal). All in på det..// Nappe tha maan.


Sleep tight friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0