Malmö.

Hejsan hoppsan.

Hänt mycket sen jag skrev sist, men nu är det faktiskt helt sant, jag har inte hunnit skriva..

I Lördags var vi ute, ett par stycken sådär. Min blivande sambo (en av dom) kom ända från Helsingborg och hälsade på, inte rikgtigt bara för min skull kanske han var faktiskt i göteborg och kikade så ja.. men vi låtsas att det var för min skull?! Låter bra då!

Jag hade en trevlig kväll faktiskt, var en del saker som kunde slutat på bättre eller iaf något annorlunda sätt kanske men man kan inte få allt här i världen kanske..

Sjukt trött iallafall, vaknade jag av klockan i söndagsmorse (middagstid då kanske, jag erkänner..) och skulle åka till Linköping, och allt, verkligen ALLT strulade.. Så klockan 00.00 inatt var jag bara i Borås. Skulle egentligen varit i Malmö då, skiljer ju bara sisådär 30 mil kanske?
Ja det var bara att gilla läget och köra så att säga, och malmö blev det..
Kanske ni kan räkna ut själva att jag är hyffsat trött idag som sen också jobbat sen tidigt imorse. Livet känns ganska orättvist ibland faktiskt.
Men men, jag fixade ju det med. Om jag sen har jobbat bra idag är en helt annat fråga kanske.
Ska sticka och äta nu, sen blir det hopp i säng och sova. Hörs vänner! :)

Kommentarer
Postat av: emla

Jenny jag tänkte lite på den där galoppen med Goddie. tränade du mycket galopp då för att kunna korta ner honom så :)?

2008-12-08 @ 23:05:37
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0