Juletid.

Någon mer än jag som känner sig sådär lagom trött nu efter jul?
Ändå är det inte jag som julhandlat och lagat mat.. Men men det beror väl på något annat då kanske, vem vet.

Skulle ju hålla er uppdaterade om min önskelista, jag fick inte det jag önska mig.. Inte något alls av det faktiskt, men vet ni?
Jag tror trots allt att jag haft en utav mina bästa julaftonar (om man nu får skriva så utan att någon ska tänka "ånej gramatiskt självmord", jag är ju ganska bra på att hitta på egna ord så att säga..) på länge..
Om jag ska vara helt ärlig så önskade jag mig ingeting, så allt jag fick var bara bonus. Faktiskt så var det fina grejer så jag är nöjd. Väldigt nöjd! Dessutom hade vi en fin julgran, alla hemma var friska (utom stackars jag som är sjukskriven..), julmaten var lika god och har nog samma effekt som alla andra gånger.. dessutom var alla glada och det är väl viktigaste av allt?

Finns dock vissa personer som hade en mindre rolig julafton, och var mindre glad.. Tillexempel mina kära vän Martina som istället för att kolla på kalle anka och öppna paket bestämde sig för att det var mer intressant att elda upp Farmors hus.. Ja vad ska man säga, jag slutar aldrig att förvånas över dig.. Smygpyroman, jag och tina såg det redan i tidig ålder hos henne. Faktiskt en av dom första gångerna vi hittade på något skoj alla fyra (som vi faktiskt var då, lilla Malin också).. Nere vid sjön här i sjömarken och grillade och spelade kubb, kunde slutat i katastrof.. Ungefär som denna julafton för martina alltså..
Hehe jaja som sagt, jag är van nu.

Juldagen var också en väldigt speciell dag, fick träffa mina bästa vänner. Lite gamla vänner, och några nya.. Men jag hade kul iallafall...

Fast nu ska jag faktiskt göra mig iordning. Ikväll sviker jag er Boråsare (kan vara eget ord igen, sorry) och ger mig ut på upptäcksfärd.. Men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0