Break it down.








Glada tankar..

Ja det hjälpte faktiskt, satt här och kikade på bilderna och visst fasen kom leende fram! :) Finns bara en sak som kan göra min kväll fulländad nu..

Förövrigt är jag tillbaka i Malmö igen, om ni inte visste det har jag varit i Helsingborg och Markaryd två dagar. Men nu är jag alltså här igen.
Ska jobba i Lund i helgen, får se hur det går..

Nästa vecka bär det av mot stockholm igen. Ska bli, jätte kul! Verkligen!

Allt jag tänker skriva just nu faktiskt, jag vet.. drygt av mig att uppdatera här och skriva 5 rader.. Men jag har mina anledningar..

Tänker inte sitta och skriva allt i bloggen, det känns lite onödigt faktiskt. Eller nej inte onödigt, men fel bara..
Jag ska gå ner och möta upp danne nu så får vi ta ett snack (chefen)..

Ha det bra så länge, bara så ni vet så är ni bäst! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0