All in.

Godmorgon på er.
Eller middag är det väl nu, men jag gick upp för ett tag sen bara så för mig är det fortfarande morgon.
Typsikt mig att sova bort hela min lediga tid, men ikväll ska jag gå och lägga mig tidigare. Eller iallafall försöka...
Hinner inte skriva så mycket för jag har massa att göra innan Martina och hennes nya vän ska komma och provrida Goodie. Ska bli mycket intressant att se, dock vet jag att Martina inte kommer våga prova honom igen efter förra gången.. Jag förstår dig nog iochförsig hehe

Jaja måste iallafall åka och hämta min usla mobil som varit på lagning nu i några veckor. Så alla kan sluta mobba mig för att jag lånat pappas über grymma mobil. Den som har allt så att säga...
Jaja vilket fall, jag skriver sen senare ikväll igen. Så får ni se vad som dyker upp då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0