2008 års önskelista.

Snart julafton och efter många om och men (kanske något sent) har jag tagit mig en funderare över vad jag önskar mig, inget speciellt sådär.. Bara lite små saker.

1. Ferrari 360 Modena (röd!)

2. Lamborghini Gallardo (kan funka det också..)

3. En resa till Bora Bora



4. En till fyrbent havremopped, hingst (helst svart) gärna utbildad sisådär upp tillochmed Grand Prix (Hört att denna snyggingen är till salu.. Chester och Jenny, fint va?)










Ja det är väl det ungefär. Inget märkvärdigt sådär.. Håller er uppdaterade!

Vad önskar ni er? =)


Kommentarer
Postat av: Marieh

Javisst är valpar underbara! Man blir ju helt kär. Jag hade heller inte haft något emot att få den hästen. Älskar dressyr!

2008-12-21 @ 22:24:17
URL: http://marieh.blogg.se/
Postat av: JennyM

Marie: Nej han är riktigt snygg! :)

2008-12-22 @ 02:16:48
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0