Får man göra så?

Jag tror det är olagligt att ha sånt flyt som jag har när det gäller jobb faktiskt.
Jag sökte fem hästjobb, fick svar från alla.. Sen har jag klickat in en snabbis på tre och svarade på några frågor. Vem har inte hört av sig nu då? Jo, just precis. Men skönt att veta att jag kanske har jobb även om jag väljer att stanna kvar här hemma. Större risk att jag gör det om jag får jobb här.
Aldrig behövt direkt anstränga mig för att få ett jobb, min tjänst jag har nu blev jag erbjuden av dom när jag skulle gå bredvid och se hur det var att vara där på boendet bara.
Men det är ju roligt!

Vilket fall, nu ska jag och martina ut och fiska. Vi ska hyra båt ute i Hoffnäs, passa på att sola och sådär. Bada kanske? Ändå ganska fint väder nu så man vet aldrig..
Sen var det dehär med fiskekort.. att köpa eller icke köpa. Lär väl inte skriva här hur jag gör, men detta kan bli en intressant dag! Något att berätta för barnbarnen helt enkelt.

Bara så ni vet är min mobil sönder så har inga nummer på den andra, så ringer ni till mig får ni gärna säga vem det är..
Men nu ska jag äta sen är det dags att hitta på bus, äntligen!

Hörs sen. Kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Emla

vad bra hehe :), ja visst är han redigt fin =). Känns mycket bättre i magen med honom än med Briar måste jag säga.

2008-08-18 @ 13:31:38
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/
Postat av: Johanna Malm

Vem orkar betala för att fiska, jäkla fjanteri det måste jag säga. ;)

2008-08-18 @ 13:43:37
URL: http://johannamalm.blogg.se/
Postat av: Emla

ja men då får det bli så :).

Hoppas han finns kvar om 2 år då :).

DU vet inte föresten någon som söker anställda?

2008-08-18 @ 17:40:37
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0