With me it ain't the same.

Godkväll vänner.
Hoppas allt är bra med er, själv är det helt perfekt som vanligt! Gör det inte sämre att jag får mobba min kära vän Marcus som förövrigt är AIKs största fan. Då mår jag fint! Skadeglädje är den enda sanna glädjen. Stämmer så bra. Han hatar mig nu iallafall, men det är lugnt. Jag kan leva med det! ;)
Idag har jag varit ute på långtur med min kära Goodie. Halvvägs kom jag fram till att jag behövde göra en sak hemma, så bestämde mig för att ta min enda hästkrafft och styra nosen hem till mig. Väldigt mysigt med tanke på vädret, tar ju dock en stund när man bara får skritta. Men vi kom hem efter många om och men, och vi kom tillbaka till stallet också för den delen. För en gångs skull va goodie faktiskt lugn, iallafall dom sista 20 metrarna..
Vilket fall, när jag kom hem blev det upptining i form av bad och lite mat, äntligen!
Efter det kröp man ner i sängen och kollade in en söt film 27 Dresses som sagt, en söt film. Egentligen gilla väl jag kanske mest skådespelarna James Marsden och Katherine Heigl. Går inte annat än att tycka bra om dom. Så go on, värd att kika på.


Hur som helst, efter detta blev det lite time out med pappa och nappe, och nu är jag här. Ska lägga mig och kolla klart på the eye kanske. Vågade inte se klart den går, men idag har jag bättre sällskap. Nämligen någon som en mycket vis man vid namn Danni en gång kallade för den hårigaste kvinna jag någonsin sovit jämte. Japp alldeles riktigt denna lilla hetsak.


Ne nu har detta inlägg krånglat så mycket och så ånga gånger så nu ger jag upp att skriva mer. Men ska ändå krypa ner i sängen nu. Godnatt med er allihopa. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Markus

Men gumman då, har du inte fattat att det är hockey som gäller eller;)

2008-04-10 @ 16:31:30
URL: http://amafao.blogg.se
Postat av: Jenny

Jo men lilla gubben, det kretsar inte bara kring dig vet du! ;)

2008-04-10 @ 19:11:42
URL: http://jennymagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0