Wild horses I wanna be like you.

Nu har det gått sådär många dagar igen utan uppdatering. Men ska skriva om precis allt när min dator gått igång igen. Lånar pappas bärbara nu och det lär han inte bli för glad över om han får reda på så. Ajaj ;)
Inne på min sista vecka nu som sjukskriven. Det ni! efter fem månaders "ledighet" så ska jag äntligen få börja göra lite nytta..
Men nu ska jag lägga mig i soffan igen och kolla på en bra film. Ville bara gå in och kika lite och uppdatera. Föresten har jag fått ett till jobb, gissa om jag är lycklig. Men berättar mer om det senare eller imorgon. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emla

Blir ingen frieser ridning i morgo, vi har skjutit upp det ännu längre så vi kan ta och åka på en helg i stället :(. VArt har du börjat att jobba nu då :)?

2008-04-15 @ 15:08:00
URL: http://emeliecarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0