Våren existerar faktiskt, tro det eller ej.

Så grymt jäkla sur är jug just nu. Sånt man absolut inte ska skriva i en blogg om man inte berättar hela historian. Men tro mig ni kommer inte vilja läsa hälften av det som jag skulle skriva. Det enda är att jag hatar verkligen tjejer, varför kan man inte försöka bete sig vuxet och om man har en åsikt bara ta den konflikten med personen ifråga direkt. I sådanna lägen vill jag mycket hellre bli behandlad som om jag är 40 än 20 år. Men lugnt, kommer slippa allt sådant om ett tag. Eller det kommer jag säkerligen inte för alla hästmänniskor är likadana. Hästfolk är världens värsta människo sort. Egoistiska och snobbiga, ingen bryr sig om någon annan än sig själv och sin egen häst eller möjligvis hunden då.
Men whatever, jag ska inte sitta här och klaga nu. Det blir inte bättre av det inte. Föresten ogillar jag folk som håller på att klaga hela tiden, blir bara irriterad på dom. Så lik förbannat sitter man här nu, men vet ni vad? Det känns mycket bättre nu så det är lugnt nu! ;)
Så nu ska jag klä på mig och åka till stan. Men först ska ni få se att våren är på ingång. Även om man vakna upp och det var helt krit vitt ute imorse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0