The more I get the more I want.

Nästan klar för att åka nu. Blir göteborg ikväll, Soho. Så ni får se till att kiak in där, ska tydligen komma en hel massa folk så kan nog bli roligt. Planerna är att åka vid halv nio tiden och sen tänkte vi promenera bort till PC och ta några drinkar och tjöta lite. Runt elva ska vi vara nere vid Soho igen. Som förövrigt ligger i närheten av kompassen för er som inte vet.
Längtat efter dethär hela dagen ju, och med tanke på att jag ligger så mycket plus på jobbet med så kunde jag lämna bort passet imorgon och fortfarande ligga för många timmar plus efter den här månadens slut. Så nu är jag lycklig. Resten av helgen kommer bli riktigt körig. Lär ju inte hinna med datorn något iaf! Kanske lite på fredag men men det överlever ju jag!
Föresten har jag ett viktigt meddelande till er som funderar på att börja röka. Ja det lät ju dumt, men ellerhur måste man börja fundera på det innan man bestämmer sig för att börja med något sådant dumt. Jag menar, det är ju inte direkt så att det är gott första gången eller? Man måste vänja sig, och på något sätt känns det ganska onödigt. Rätta mig om jag har fel alltså?! Men min åsikt går ju inte ta ifrån mig, vilket fall så ska dom nu ha lyckats ta fram ett vaccin mot detta beroende som jag förstog det så skulle det göra det svårare för dig att bli beroende. Men detta betyder ju inte att man kan röka utan att bli beroende. Bättre att man aldrig börjar bara helt enkelt kanske...
Nej nu ska jag göra mig klar, för idag är det inte min tur att vara sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0