That's about it.

Nu är jag hemma från jobbet igen. Vilken dag det var igår. Fast det känns faktiskt som om jag aldrig varit borta nu. Förutom att det kommit två nya killar då.. i 25års åldern. Jag klagar inte nej!
Vilket fall, mitt jobb är nog bland det bästa jobbet man kan ha när det är sådant väder som vi har nu. Var ute och gick med min brukare hela förmiddagen i princip. Sen stannade vi till vid stranden där stackarn va så trött så han somna. På eftermiddagen bytte jag brukare och fick börja teckna igen. Glömt så himla mycket bara men det kändes som om det gick rätt så bra ändå. Han förstår väl det han vill förstå ungefär.
Får hoppas på att inte en viss person på jobbet läser detta, men antar inte så..
Ska på möhippa ikväll nämligen, om jag hinner men det tror jag nog. Ska bli riktigt kul faktiskt.
Förövrigt såg jag och Gunilla på Solstorm igår. Ingen jätte bra film kanske men helt okej. Älskar Izabella!
Nej nu ska jag träna sen ska jag ut och rida så jag hinner allt. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0