Rise and shine beautiful.

Jaha, då har man vaknat då...
Nej då.. Jag har varit upp sen åtta imorse faktiskt. Var på Hairpeople tidigt och fixa håret hos Sabrin. Till henne ska ni absolut gå tycker jag. Riktigt duktig är hon! Jätte nöjd med resultatet som vanligt.
Efter det blev det massa shopping. Så gissa om någon är lycklig?! Förstår inte vad det är som gör att man mår så bra av det.. Åkte en snabbis till knalleland och kollade om Sandra eller Beca jobba, vilket Sandra faktiskt gjorde. Pratade lite och har bestämt oss för att gå ut imorgon. Ser jag fram emot! Alltid så roligt att träffa sina kompisar som man inte hinner umgås med lika mycket nu förtiden. Eftersom stackars Tina med ska jobba i helgen så. :/
Efter att jag snackat med Sandra blev det lite mer shopping och sen systemet... Där gäller verkligen djungelns lag en dag som denna. När man ska både in och ut från parkeringen, sen att hitta en plats också... Men för att inte tala om hur det är därinne! Ställer du ifrån dig en korg så är den borta eller urplockad efter några sekunder ungefär. Haha hela grejen är bara komisk.
Efter att jag sedan snirklat mig ut ur stan så blev det en vända med bilen till stallet. Inte hunnit med Goodie så mycket dom senaste två dagarna. Så kände att jag blev tvungen att göra något iallafall. Gissa om man blir helt varm i kroppen när man möts av ett välkomms-gnägg så fort man stiger ur bilen...
Longering var det nästa på schemat, men kom fram till att goodie ömmade, antingen för nya skorna eller för att han gjort något igen. Har han det så vet jag faktiskt inte vad jag gör, allvarligt talat... Jaja ska inte måla upp massa här nu.
Så nu är man hemma och helt färdig. Fötterna ömmar och armarna och ja det känns faktiskt i princip hela kroppen..

Jag har tänkt på en sak, på tal om något helt annat.. Men varför är det så egentligen att alla människor har så mycket fördommar? Tillexempel idag, så var den en tjej jag mötte som jag vet tror att jag tycker illa om henne. Hon kanske tycker illa om mig med, det har jag ingen aning om faktiskt. Men ärligt talat jag känner inte henne och jag tror faktiskt att hon är en riktigt go och snäll tjej egentligen. Hade bara velat gå fram och säga det till henne, men ändå inte kanske.. Det känns så tråkigt bara alltihop! Det förekommer så himla mycket mer än vad man tror att folk dömmer personer, och jag menar inte att hon gör det alls. Men överhuvudtaget..
Jag kan erkänna själv att jag gjort det, men kommer jag på mig själv så försöker jag alltid slå bort tanken och tänka att det förmodligen är helt tvärtom.. Jaja skärpning på oss!

Men ska inte tråka ut er mer. Ska packa upp allt jag handlat och kolla lite! :) Sen ska jag städa för någon ska få besök idag! :) Hoppas ni får en underbar fredag!
image201

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va söt bild!:)

2008-04-25 @ 18:40:21
URL: http://fjorton2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0