Ny dag, nya tag.

Godmorgon på er allihopa.
Vad bra min dag började då, blev väckt av min handläggare från försäkringskassan som ringde och fråga när jag tänkte börja jobba och hur jag mådde och så vidare. Jag mår bra, dock ont i handen än men det är ju inte hela världen. Men mår mindre bra av att bli väckt på morgonen. När jag börjar jobba då? Vet inte vad Ola tänkt sig riktigt men snart hoppas jag, innan jag blir tokig. Den 21 April börjar jag iallafall mitt jobb som ledsagare. Får se vad man kan hitta på för kul då! :)
Vet ni var som däremot ger en, en väldigt bra känsla när man vaknar?
När man ser hur solen lyser in genom fönstret och att det är nästan blå himmel ute. Då känns det helt plötsligt lättare att gå upp.
Men nu ska jag inte sitta här mer, utan jag ska ut och mysa på hästryggen i det fina vädret. Och från och med imorgon får jag börja trava! det är det som kallas lycka!
Så istället för att ni sitter kvar här framför datorn nu så tycker jag ni kan ge er ut i solen med! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0