Long time no see.

Förlåt, att jag inte varit inne och uppdaterat på flera dagar. Men har inte haft tid, och när jag väl försökt så har det inte gått att komma in. Jag brukar ju faktiskt hålla vad jag lovat, och jag har faktiskt inte glömt av vad jag lova sist jag skrev. Så lugna det kommer! tror ni klarat er ändå faktiskt!

Ska sammanfatta mina dagar nu iallafall tänkte jag. I fredags var jag och Tina på harrys och åt och sådär. Vilket mat, och servitören var ju inte heller att klaga på direkt! Vi hade grymt trevligt faktiskt, vi stannade kvar sen på harrys och dansade och hade jätte trevligt. Riktigt lyckad kväll faktiskt!

Lördagen var också riktigt trevlig faktiskt. Började min praktik på Tonic. Vilket var.. annorlunda. I början var det lite segt men frammåt slutet började jag lära mig lite! Folk lärde sig iallafall ganska fort att utnyttja läget. "praktikanten ska göra åt mig..."
Jaja vilket fall det var riktigt kul, kvällen slutade väldigt bra med.. :) Med att pappsen kom och hämta mig haha, nejdå inte det kanske men men. Lite hemlig får man vara ibland!

Söndagen var grymt seg dag! Avslutade kvällen inne i staden med en liten pratstund, sen var det i princip bara hopp i säng och sen dess känns det som om jag har sovit. Behövde ta igen mig.
Inte ens hunnit in och titta på Borås Grand Prix i helgen!

Jaja, nu har jag iaf ridit en hel vecka i sträck och det känns helt super! Idag var vi ute i en och en halv timma i det fina vårvädret, och jag lovar härdanefter ska jag aldrig någonsin ta dom härliga minutrarna och timmarna uppe på hästryggen förgivet! I just love it!

Över till något helt annat, tips till er tjejer som läser bloggen faktiskt.
Jag beställde hem (som alla andra) två par Bamboo örhängen. Jätte fina!
Nu tänkte jag faktiskt rekomendera denna sidan till er andra. Det med bamboo örhängen kommer ju bara mer och mer till sverige och jag lovar att ni vill ha åtminstone ett par.
http://www.bettiesgalleria.com beställde jag från, där dom är både väldigt prisvärda, gratis frakt (vilket säkert bara ligger i priset istället) och man fick hem dom väldigt fort. Sen var dom ju väldigt fina också! Inte nog med det, i paketet fick jag ett litet vykort också, som det iochförsig bara stod "tack =)" på. Men ändå, en söt gest tyckte jag! 5 dagar från USA var inte så illa va? Nu är det bara kvalitén som återstår att se...

image124

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0