Lite av en förvirrad Jenny.

Godmiddag på er.
Torsdag idag va? Ja, det får det va nu iallafall. Hela morgonen har det ringt på min dumma mobil. Känner för att slänga ut den genom fönstret. Chefer som ringt, min handläggare på försäkringskassan, lönekontoret har tillochmed ringt. Ja massa roliga personer! Så ska man dessutom vara trevlig när man försöker ligga och sova. Men det var nog bara bra, annars hade jag sovit för länge idag med. Så tack för alla snälla samtal! hmm...
Nu då? Jo jag ska till stallet snart tänkte jag. Gå dit med Ollie, om hon är hemma vill säga. Är ju en bit men får väl passa på medans det är så fint väder. Men det ska tydligen bli ännu bättre nästa vecka så håller tummarna för det!
Men nej, nu ska jag kila!
image180
Längtar tillbaka! :)

Kommentarer
Postat av: Emla

Du får säga till, gick på ridskola där i flera flera år men aldrig varit och sett dressyr :)skulle vara kul att åka och se =)

2008-04-17 @ 13:18:57
URL: http://emeliecarlen.blogg.se
Postat av: Emla

Ja glöm inte det nu ;).
Man blir så fruktansvärt sugen på att sticka ut och rida i detta fina vädret =)

2008-04-17 @ 13:34:13
URL: http://emeliecarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0