Just lika a star.

Godkväll på er!
Hoppas allt är bra, själv mår man super som vanligt! :)
Hade en super kväll igår med Beca och Sandra. Hann inte med att sitta så mycket framför datorn igår alls så därför skriver jag om allt idag istället.
Åkte in till knalleland och fixade det sista inför kvällens utgång. Bland annat en ny parfym och lite sånt skoj. Vilket fall, efter det var det och åka till Goodie. Blev kvar där alldeles för länge som vanligt. När jag kom hem kollade jag slutet av matchen, Elfsborg-kalmar. Ja och dom flesta vet ju hur den sluta, riktigt bra va dom faktiskt elfsborg! Ganska stolt där ja. För er som inte vet slutade den 1-0 till IFE. Sen var det något man skulle ringa in på, tror det var matchen lirare eller liknande. Vilket min kära far gjorde. Lite komiskt det hela, han vinner nämligen aldrig något. Men denna gången vann han ju givetvis ett såntdär spel.. Minns inte ens vad det heter men men. Lär ju bli jag som får mest användingen av detta. Det tackar man för!
Hopp in i duschen och iväg till Beca på förfest, satt och snacka lite gammal skoj och lite nytt skoj! Var ju ett tag sen så att säga. När vi äntligen kom för oss att åka så missa vi först bussen, och taxi tog så lång tid så vi liftade. Nej, inte riktigt så illa, men åkte förbi någon som Sandra visste vem det var i en otroligt snygg bil och vi kunde väl inte riktigt hålla tassarna borta. Så tack josef! Du gjorde våran kväll!;) Han släppte oss vid Harrys, och där var det hur mycket folk som helst. Tröttsamt! Men blev lite dans och drinkar där, för att sen ge sig vidare. Kikade in 2 minuter på swing. Men det blev inte långvarigt så gick till Tonic istället. Beställde där en drink av Jocke, som förövrigt var det goaste jag smakat på någonsin. Han överträffar sig själv hela tiden, blir grymt imponerad faktiskt.. Måste jag erkänna.. Beca och Sandra drog sen och åt, och lilla jag följde med en snabbis sen drog jag vidare på nya äventyr.. Va enligt mig en väldigt lyckad kväll, ni fick väl höra nu i kortadrag.. Men allt går inte tala om nej nej.. och nu ska jag faktiskt gå och lägga mig snart. Helt färdig och ska upp tidigt imorgon så jag hinner med allt innan jobbet. Sen sover jag natten imorgon med.. Med Anders.. får se hur det går för oss. Nej time to sleep. Nighty nighty.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag med, visst är den bra ? :D

2008-04-27 @ 23:25:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0