Ja vad ska man säga?

Tröttsamt, tröttsamt och ännu mer, gissa? Tröttsamt. Jaja, sånt är så tråkigt för andra att läsa om så jag lägger inte ner energin på att ens skriva något. Men vet ni vad jag gjort ikväll? Nej, tänkte väl det! Städat mitt rum, grundligt. Inte riktigt kanske, men det låter bra om man säger så..
Vilket fall, på ytan ser det ganska bra ut nu.
Jahapp anledningen till att jag ens logga in på datorn ikväll är att så fort jag inte suttit på msn eller uppdaterat bloggen på någon dag så får jag sms där det står "är du död eller?"... Ehmm så nej, jag säger till då...Eller kanske inte. Men det finns annat att göra än att sitta här jämt. Speciellt från och med denna veckan, tack och lov. Sen måste jag erkänna att mestadels ville jag se om det kommit något nytt the hills avsnitt.. Men kan inte gå in och titta det, så jag är ganska besviken nu faktiskt. Men hey life goes on.
Nej, nu får jag ta och gå ner till mamma, hon sitter och skriver något till patientskadenämnden. Vilket jag själv lagt ner för sisdådär 4 månader sen. Första månaden var jag rätt upprörd, men nu orkar jag inte ens bry mig längre.
Allt känns väldigt rörigt just nu, har massa framtidsplaner just nu som alla går åt olika håll. Jag vill göra tusen saker samtidigt och vet att jag egentligen kanske bara kan göra en eller kanske två. Vilket fall som helst så går alla planer bort från Borås. Så långt har jag lyckats bestämma mig, nästan stolt ju! ;)
Men nej, nu börjar mamsen bli lite syrig där nere så! :)
Hasta la vista.
image182
Tina och Jenny på harrys i fredags, som sagt.. Vi kunde ju varit tvillingar nästan! Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0