Godmorgon.

Då sitter man här framför datorn och äter frukost. Smoothie för ovanlighetens skull.. för den som bryr sig... japp!
Vilket fall, morfar fyller år idag (eller låtsas morfar, men min riktiga morfar hade jag inte velat ha för allt i världen ändå, har det mycket bättre utan dig.. eller hade. Han lever inte ens längre så..) vilket fall, skulle dit och fira med middag men jag hinner inte idag. Så får gå dit en annan dag. Måste göra massa saker, och viktigast är att jag kommer till goodie nu och ser vad jag kan göra åt hans stackars fötter. Men grattis morfar iallafall! Du är den bästa morfar man kan ha!
Jaja, senare ikväll ska jag hem till Beca på sjöbo och så ska vi gå ut med Sandra också. Så länge sen sist nu så det ska bli hur kul som helst! XoY ser det ut som det blir, faktiskt aldrig varit där en lördag, eller nu ljög jag.. Det har jag visst men.. ah strunt samma det räknas inte! Inget super ställe enligt mig egentligen, men jag går dit för att dom andra ville dit och då blir det säkert hur skoj som helst! :) Men nu ska jag åka till min lilla sjukling! Sen blir det knalleland igen, ska ha en parfym! :D
Ciao

Kommentarer
Postat av: Sofia

VAd är det med Goodies fötter nu då? :/

2008-04-27 @ 21:18:08
Postat av: Jenny

Han ömmar efter skoningen, hoppas på att det går över snart! =/

2008-04-27 @ 23:12:08
URL: http://jennymagnuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0