Giftemål på gång.

Let's Dances alldeles egna Carin Da Silva ska (håll i er) gifta sig. Ja, det är sant. Hennes pojkvän friade för ett par månader sen. Är det någon mer än jag som kommer ihåg när Carin yttrade sig i tidningen om att Matte (hennes dåvarande danspartner) var så fruktansvärt sexig, och om dom inte hade haft någon redan så vet man aldrig... punkt, punkt, punkt....
Jaha, vad hände med honom nu då? Du kan ju inte bara dumpa matte sådär? Dessutom tycker jag att dom va riktigt snygga tillsammans. Men matte? Om du är ensam nu så kan du mejla mig! Jag tycker iallafall fortfarande att du är sexig! :P
image204

Mumma..

image203

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jenny, han är äcklig ;O

2008-04-25 @ 21:36:48
Postat av: Jenny

Nej sofia, han är manlig ;)

2008-04-25 @ 21:37:46
URL: http://jennymagnusson.blogg.se
Postat av: Anonym

Han är grymt snygg!

2008-04-26 @ 00:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0