And off we go.

Äntligen hemma igen, efter en minst sagt lång dag! Men haft väldigt trevligt iallafall! Varit i Ullared med mamma, mormor och morfar. Ni ska få se sen på några av mina fynd! Åkte egentligen mest med för att köpa glycosamin (till hästen) mycket billigare där än på alla andra ställen. Inget kul extra foder att betala annars kan jag lova. Inte i ullared heller, men känns ju lite bättre iallafall! Jag hatar att växa upp, tänk vad lätt det var när mamma och pappa jämt köpte sådant! hehe bortskämd? Nej men absolut inte, jag är ju bara häst-tjej.. vad tror ni? Klart man är bortskämd då! :) Eller så har jag bara snälla föräldrar.. Kan vara så faktiskt.
Vilket fall, gick och kikade lite på kläder och så, men ville mest kräkas på dom faktiskt. Bara skit rent ut sagt! Men finns säkert någon som gillade dom kläderna med..
Säkert någon som tyckte dom gjorde lika stora fynd som jag gjorde. Funderade på att utöka min singstar samling med. Men känns som om jag använder det så sällan nu förtiden. Tråkigt men sant.

På Lördag kommer vi Motala och Linköpingsbor. Ha! Dock bara jag och Tina, lite tråkigt att inte beca och Sandra åkte med. Eller sandra har inte hört av sig men antar att det betyder att det inte blir något. Vilket fall som helst så kommer det bli helt galet roligt! Ser jag fram emot!

Ne nu börjar det krypa i benen så måste ut och springa eller något! Men först..
image126
Mina kap! ;)
Fantasy Britney Spears Parfym 179:-
Stor "diamant" ring 25:-
Björn Borg necessär 60:-
Min nya favorit bok 90:-
Vita skor 99:-

Mina nya skor kom från en annan affär iochförsig. Dom hade varit med i någon katalog eller något. Så därför man fick dom billigt! Men jag klaga inte, speciellt inte med tanke på att dom har den lilla öppningen i tån som kommer bli väldigt stort i vår och sommar! Dessutom har jag inte så mycket vita skor.. Eller vi kan säga att jag inte har det...
Ringen är också ett måste i vår. Stora bling bling grejer ska det vara! :)
Såhär kul kan man ha ute i skogen alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0