Time to make up your mind.

Det är svårt nu.. Denna helgen kommer bli en dum helg, en sådan där man har massa alternativ helt plötsligt och sen står man där och kan inte välja. Då är det helt enkelt bäst tycker jag att välja något som är helt oväntat och ingen av dom alternativ man fått alls.. Ja, kan kanske funka även denna helg?
Dagens I-landsproblem! -suck-
Borde vara straffbart egentligen att ens sitta och fundera som jag gör när det finns människor som har det så fruktansvärt jobbigt. Krig och svält.. nej sånt får man inte fundera över för då kommer jag sitta hemma och deppa resten av mitt liv...

Som alla säkert läst och hört om så Andreas Lundstedt gått ut med att han är HIV-smittad. Jag blir verkligen rädd när jag hör sånt, helt osannolikt vad det sprider sig... Va gör ni svenska folket igentligen håll er i styr?! :P Ne men måste säga att det var oerhört starkt gjort av han att bestämma sig för att gå ut och prata om det så. Folk behöver få veta att detta är ett stort problem i dagens samhälle och det finns ju faktiskt väldigt enkla medel för att minska antalet smittade... Men man kan ju inte låta bli att fundera på att eftersom Magnus Carlsson och han ändå varit tillsammans... nog med sådanna dumma tankar nu Jenny! det var ju länge sen.. Bra gjort att en kille som han som är en mer offentlig person än andra går ut och pratar om det!

Från en sak till en annan, Imorgon släpps Marie Picassos skiva.. Blir intressant hört lite av några låtar och dom verkar väl ganska okej. Lugna och så men det spelar ingen roll för att man vill lyssna på henne pga hennes otroliga röst! Ni som fortfarande tvivlar på att det var Marie som vann tycker jag ska gå in på denna länk som faktiskt bevisar att Amanda är inte så där fruktansvärt bra, hon är duktig på scen. Men ingen duktig sångerska.. bara lyssna på henne.. usch =/ http://www.youtube.com/watch?v=P3lbxnrDPKQ

Jaja nu är det dags för mig att springa ner i köket och va nyfiken.. hör att det slås in presenter ;)
Sov gott sen!
Kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0