This Moment..

Ni anar inte hur glad jag är att Marie vann årets idol! de va så himla rätt!
Jaa, Amanda är grym, men alltså Maries röst...LIVE! de är helt sjukt vilket register den kvinnan har.. näst intill osannolikt! Du förtjänade det så grymt mycket Marie! :)

Jaja what else?
Lillasyster och Goodie ska tävla på Söndag! Dom har tränat nu för mig två dagar, och jag blir så stolt över dig Sofia! Du är så duktig så :) de tycker goodie med! Det kommer säkert gå jätte bra för er!

Denna veckan har verkligen varit grymt seg, hänt väldigt lite.. Inget som är tillräckligt intressant för att skriva om.. eller jo egentligen men det tänker jag inte dela med mig av! Och visst erkänn ni dör nästan av nyfikenhet nu?! Hehe

Ne nu ska jag krypa ner hos min mysiga säng, med min mysiga hund som ligger för tillfället och snarkar hehe snacka om att jag älskar den hunden!
image15
  Ollie :)

Sov Gott allihopa! Hoppas att ni haft en bra fredagkväll!
Kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0