Släkten är värst.

Jag hade verkligen tänkt när jag gjorde denna bloggen att jag skulle försöka skriva lite varje dag.. Men allt blir inte alltid som man tänkt sig, och jag tror ni som läser klarar er ändå ellerhur?! ;)

Jaja igår hade jag en udda kväll, väldigt trevlig dock.. mer kommer jag inte säga :) En bra dag helt enkelt...
Mycket J.holiday - Bed.. börjar bli en väldigt uttjatad låt nu men men den är bra :)

Jaa, hur var det nu då? den 1:a december 2007, och fortfarande har jag detdär j*kla (förlåt) gipset på högerhanden, livet känns tungt med det på. Även om det finns folk som har det mycket värre så känns det just nu väldigt tråkigt och.. vad ska man kalla det? Uppgivet! Jag vill träna, jag vill också vara med på tävlingen på söndag, jag hade tillochmed bara velat kunna hålla i en helt vanlig penna utan att se ut som en klumpig människa hehe.
Jaja livet går ju vidare för det people!
Annars så var vi på släktkalas idag... Alla pappas syskon var där.. ALLA! tur att inte alla kusiner var med också, då hade jag nog fått klaustrofobi tror jag. På resturang Deli var vi iaf på, mitt på södra torget ligger det ungefär. Jätte mysig resturang, och tillochmed jag tyckte om maten! Då är det bra mat! det stället rekomenderar jag varmt! :)
Måste bara påpeka det att jag har en helt udda släkt, roliga och galna, men väldigt udda!
Jag vet inte hur många ggr jag fått upprepa idag hur jag skada mig, och så kommer pappa alltid med en liten extragrej där i slutet att jag var ute och inte var helt totalt nykter.
"hehe jadu Jenny, vi vet hur du brukar vara då iallafall, titta bara på när du tog studenten.. då va det  goa gubbar" Mjoo man tar bara studenten en gång, men ganska pinsamt ändå.. Ännu mer inför min släkt med tanke på att nästan alla är mormoner... dom gör alltså inget bus om vi säger så :P
Jaja sen är det ännu mera pinsamt med tanke på att mina kusiner som tillochmed är yngre än mig har stadiga förhållanden och kommer med sina pojkvänner där och presenterar för hela släkten. En del av dom har vi tillochmed träffat många ggr innan. Några har tillochmed gift sig! Dom är äldre, men ändå...
Ni anar inte vilken press ni sätter på mig!
Nejdå.. ta livet som det kommer det är roligast.. ;)

Jaja vilket fall hoppas alla partymänniksor har kul ute nu iallafall. Jag hade inte tackat nej till att ha det just nu.. Med tanke på att jag sitter kl 01.15 vid datorn en lördag så måste man ha ganska tråkigt! Men det kommer fler tillfällen!

Nu ska jag kolla på Bilar den filmen blir man glad av! ;)

Simma lugnt!

Kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0