On my mind.

Ännu en gång har det varit lite torka i min blogg, men nu sitter jag här igen. Kul att se att det är en hel del flitiga läsare ändå :)

Ja intresserad av vad som hänt i mitt liv dom senaste dagarna? Långt ifrån allt men en del kommer här, och om du alltså inte är det så låt bli att läsa då.. Enklast så..

Julafton varden absolut bästa på länge, efter att ha tvingat i mig lite glögg och kollat Kalle så var det Min tur att springa ut och köpa tidningen -klassiker eller?-
Jag pinade iallafall mig igenom någon halvtimma av julklapps utdelningen i en varm tomte dräkt.. och så länge jag sa ho-ho va Tobias nöjd så... och att han fick alla paket som liknade filmer!
Fick inte så mycket faktiskt men det jag fick var jag jätte glad för! så jag klagar inte alls! :)
Både mamma pappa och bröderna verkade nöjda med sina så.. Pappas min när han öppna första paketet från mig va nog det som gjorde hela julafton.. Han har ju sagtvarje år att han vill ha ett par strumpor? Ja denna julen skulle han få det med, och eftersom han är gammal (snart) och glömsk så vad passa bättre än 7 par strumpor med dagarnas namn skrivet på?! Just det;)

Juldagen då?
Ja va ska man säga.. tina?!Tack för den bästa juldagen någonsin.. helt perfekt verkligen! Så kul hade jag verkligen..

Onsdagen började bra med att må prima skinka på morgonen.. och jag var faktiskt inte ironisk nu.. tro det eller ej. Och äntligen äntligen övertalade jag mamma att följa med till Goodie så skulle jag äntligen få rida. Helt obeskrivligt mycket jag sakna det.. Men hon gick bara med på det om jag lova att bara skritta..okejdå..
Givetvis när jag skulle ta på mig ridkläderna så klantade jag till det och sen va det i princip kört, försökte få en trång tröja över gipset och ajaj skulle inte gjort så.. men lite smärtstillande och en annan tröja så var jag påväg.. och nog fick jag rida.. 3 min typ.. sen insåg vi att min häst va skadad..väldigt skadad.. eller åtminstone väldigt ont. Vet att man inte ska säga så men Jävla skit! Hov böld har vi kommit fram till nu iaf och hovslagaren kommer på nyårsafton och fixar till han.. tills dess är det våt-varmt omslag och boxvila som hjälper..yeah right lycka till att få min häst att stanna kvar i boxen själv en hel dag.. Jaja så är det
Dagen avsluta förjävligt.. det tänker jag inte gå in på mer.. enbart för din skull.. Men det var inget kul alls.. Ännu mindre när man får reda på att ens absolut bästa kompis förutom du då tina ;) säger massa saker, och speciellt saker som man mer eller mindre sagt i förtroende.. där ser man, vet inte om det ska behöva vara så att man inte ens kan lita på sin bästa kompis längre det känns ju grymt tråkigt isåfall? Med tanke på att jag har ju aldrig  berättat något sånt för någon när du var i samma situation.. Jag är så grymt besviken iaf, och ännumer för att det intevar första gången.. Därför tycker jag att alla ska ta sig en liten funderare, tycker ni något om en kompis bra eller dåligt? säg det till personen direkt det är verkligen så tråkigt speciellt om det är dåligt att få höra att du sagt det till någon annan.. att få reda på det den vägen liksom.. njae..

Jaja torsdag? va gjorde jag då?
Just ja detva ju igår.. var med Jessi och Mikkan på kvällen.. så grymt kul att träffa er alltså saknar allt som vi gjorde innan men vi får ta tag i detta nu, och nyår kommer ju bli något alldeles utöver det vanliga! Planer planer!

Nog om mig hoppas alla haft en bra jul och att ni får ett super Nyår.. Inte bara på måndag utan även hela 2008 :)
Nu ska jag göra mig klar för snart kommer Tina och vi ska sociala oss lite med oss själva sen ska vi in till stan och kolla lite! Ska ändå köra hem fulla föräldrar inatt.. hhehe jaa, vad ska man säga!?

Ha det bra iaf!
Kram J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0